ei minulla ole televisiota

tietokone minulla on

aikaa kaikkineen

eikö televisio tarjoa mitään kiinnostavaa

you tube on tarjonnut minulle enemmän

viime päivinä olen sieltä katsellut hustle jaksoaja

paljon olen voinut katsella siellä elokuvia

you tube on minulle tärkeä

kyllä minä kuuntelen radiota

yle radio yksi on paras kaikista

mitä minä nyt tällaisia tässä höpisen

aurinkoista aamua

hiukset vielä kampaamatta

a-studiota katselin ylen areenalta mutta jätin sen kesken

ihmisellä kaikki ajat

nautin olutta

katselen maailmaa

kirjoittelen jotakin

kuuntelen koneeni huminaa

tässä kulkee elämäni

ihmistä

ihminen itselleen

olla vaan

en ole lähdössä mihinkään

matkalippu jäi ostamatta

laskut maksettu

ei ollut rahaa ostaa matkalippua tässä kuussa

elämää köyhänä

riittävätkö ruuat 

saa nähdä

yritä pärjäillä

nyt tätä elämää

siinä olet